Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2008 00:43 - На Albizia с любов
Автор: piko1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1310 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 12.12.2008 08:31


хаиде днеска ще си продължавам с мои те никому не нужни ръсаждения  до колкото могат да се нарекат такива разбира се аз си падам малко тъмен субект с балкански произход
и познавам едно НЕмомиче бе то си е само момиче ма явно не е осъзнало този все известен факт
живот за другите равно на изгубено време по изгубени чувства следователно за чии хуй (без извинение) го прави или може би това е неино преимущество да подтискаш чувствата си е тъпо и гадно и обикновено води до деградация или да си го кажем по нашенски рано или късно се превръщаш в обездушевен
предмет без разум или ако го имаш той е дълбоко скрит вътре в теб се стремиш да не го покзаваш
високо интелигентен човек ( всичко знаещ или поне претидираш че знаеш и незнанието )
БЕ ЗА КАКВО СЕ БОРИШ И КОЯ СИ ТИ ИЗОБЩО
отговор на същото това същество    НЕзнам НЕмога писна ми да те преследвам
а ти само да повтряш да да да да да а на ум да си повтаряш НЕ НЕ НЕ НЕ НЕ
и да бягаш със всички сили в противоположната посока щом кажа нещо или искам да те видя
не ти ли омръзна да се правиш на не достъпната на все виждащата все чуващата
и все не до разбраната а този дето една цяла година се опитваше да те изтрие от съзнателното си съществувание и под съзнателните си желания е един непознат
обикновено нямаш претенции но пък се представяш за друг човек
искам да отговориш на три въпроса мисля че те ще ти помогнат да разбереш какво искам да ти кажа въпреки че сигорно 200000 пъти съм го казвал...
1. коя си ти ?
2. харесваш ли се такава ?
3.до кога ще се криеш зад вратата ?




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. albizia - Хайде не с лошо!
12.12.2008 20:54
Защо си мислиш, че се правя на нещо, което не съм? И кога съм казвала, че съм всевиждаща и други подобни измишльотини? Това, че често оставам неразбрана, ти го доказваш и в момента. Не бягам от теб, бягам от илюзиите ти. И когато казвам "да", обикновено имам предвид точно това, както и когато отказвам. Не можеш да ме обвиняваш за това, че си имам собствен график, който не съвпада с твоя. Това даже няма да го коментирам.

И нека да отговоря на въпросите ти:
1. Аз съм себе си. Каквото и да означава това. Поне вътрешно съм себе си, макар и външно често да съм проекция на чуждите очаквания.
2. Има ли значение дали се харесвам, след като не мога да променя същността си? Всъщност е очевидно, че не се харесвам, но се уча да се приемам, каквато съм.
3. Ще се крия, докато не стана сигурна, че мога да посрещна всичко, което се намира от другата страна, без то да отнеме част от мен.

Може би трябва първо да се разбереш със себе си, преди да съдиш другите.
цитирай
2. piko1 - Ми то не с лошо
13.12.2008 10:29
това че ти бях бесен поради ред причини не оправдава факта че продължаваш със Нолсенсите
пишеш едно а говориш друго това за твоите планове
не е така защото обикновено ти не се вписваш в прекалено тежката ми програма и обикновено те изключвам като последния път когато ти писах смс-та казах ти нещо и после тотално изключих за това и така

хаиде още три въпроса и три отговора :

1. Защо смяташ че външно си проекция на чуждите очаквания или се опитваш да кажеш че при теб го има ефекта на пречупеното огледало?

2. казваш че се учиш да приемаш съшноста си
а преди това разбирала ли си се ?

3. защо смяташ че това от другата страна би отнело част от теб ?

от:
1.ти си си ти и никой не желае да те променя
2. защо не я показваш по често тази твоя скрита същност
3. да се криеш не е хубаво да бягаш също
а да разбереш че другата страна не желае да те променя е трето


аз смятам че съм се разбрал със себе си и във никакъв случай не желая да го приемаш все едно те съдя аз не те съдя за това че ти си си ти
просто констатирам фактите



цитирай
Търсене

За този блог
Автор: piko1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 223268
Постинги: 138
Коментари: 134
Гласове: 407
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930