Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2007 05:11 - Светлина в марака
Автор: piko1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 786 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 16.12.2007 05:23


въобразявам ли си или наистина съм влюбен в непознатото 
да наистина обичам страностите в хората всеки човек е особен вътре в себеси 
и аз не съм изключение в това правило да не би да съжелявам ни наи малко
дали обичам може би не знам живота ми се обръща непрекъснато на 360 градуса 
може би просто се нуждая от един патеводител
от нещо което да ме крепи
да ми показва пътя
нещо като звездните фарове квазарите
те показват пътя на изгубените души
на малките хора търсещи мечтите си
ако намериш квазер в ношното небе ти ще пре откриеш себеси 
поне така казват 
как ще познаете квазара не можете тои не се вижда тои се чувства  
прелича на звезда като слънцето но пулсира с невидима за окото светлина тази светлина я 
улавя само сърцето на човека загубен в времето и пространството
това че не виждаме нещо не означава че то не съществува
има и земни квазари те са в хората които обичаме 
за това когато почуствате че човека които обичате го грози упасност
то е така виждате го в сънищата си те са показател
хората които си спомнят сънищата си знаят
за параления свят светът скрит дълбоко в нашето съзнание
всеки може да види този свят стига да пожелае
а как да променим бъдещето това е много прост въпрос
просто трябва да променим настоящето това е трудно но постижимо
достатачно е да имате вяра в себеси и ще успете
не е нужно да сте аинщаин просто трябва да откриете чувствата си за другите
да им покажете какво сте какво и по какъв начин чувствате
хората като мен са раними наистина много прятелите ми знаят това
и не го използват срещу мен 
има едно момиче красиво като река
но страх го е от това че може да ме нарани
но знам че няма да стане 
защото любовта ни кара да прощаваме 
да забравяме лошото
да виждаме доброто
и да искаме само това
да бъдем разбирани
всеки го заслужава
но не всеки има силата
да отвори съзнаието си 
за хората
и чувствата си
аз намерих моя квазар тои е тук 
чувствам го а вие чувствате ли вашия?...



Тагове:   светлина,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: piko1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 223536
Постинги: 138
Коментари: 134
Гласове: 407
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930